Big nono!

Kom att tänka på här om dagen en trevlig efterfest jag var på en gång. Så kom vi på tal om mitt intresse för inredning så frågade han som bodde där mig vad jag tyckte om hans lägenhet. Jag vill påpeka, innan jag säger nåt mer att jag absolut inte tänker på om folk bor snyggt eller inte när jag kommer hem till dem. Eller allafall inte säger nåt om det om de inte själva frågar som nu idet här fallet, eller ja om det är fint så säger man ju det. Han visste själv också att han inte hade nån smak och det kunde jag inte annat än att hålla med om. Egentligen var det inte så hemskt hemma hos han men det som var riktigt avskyvärt var hans soffbord (se bild)! Så därför har jag gjort en "Big nono"-bild bara för att det är kul och om nån skulle få syn på den veta att så här får det bara inte se ut!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0