Badrumspiff

För ett tag sedan bestämde jag mig, efter att ha läst Allt i hemmet, att jag ska göra något åt mitt badrum. Det fick bli den billiga varianten, d.v.s ingen renovering utan nytt duschdraperi, lite ljus, ny matta. Jag har så underbara handdukar från Missoni och en fin rosslinga över dörröppningen som jag tyckte fördärvades i mitt tråkiga badrum, och alla vet ju att Missoni inte snålar på färgen så det blev ett tjejigt, rosa badrum. Och så klart fick missen en rosa toalett.



Det är alltså det här jag har utgått ifrån till mitt nya badrum.

Handdukar - Iakko, Missoni



     





Dessa små skönheter till ljus får stå på mitt handfat. Sen älskar jag att köpa saker och ha dem till annat än vad de är till för. Köpte en sockerskål att ha bomull i och rosa ljuslyktor att ha tops och annat krafs i.

Ljus - Rusta
Sockerskål - Lagerhouse
Ljuslykta - Lagerhouse



                               




Duschdraperiet är så fantastiskt, eller rättare sagt duschdraperierna. Det är nämligen ett genomskinligt med blommor och bakom ett helgult.

Draperi med blommor - Lagerhouse
Gult draperi - IKEA








Och såklart ska snygg-Marilyn hänga på väggen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0