Det dyraste och vackraste

Detta är det dyraste och vackraste som finns i mitt hem ( i "sakväg", har en gudomlig matta också )! Mina älskade flipflops med äkta swarowskikristaller och en helt fantastisk kopp gjord av trasiga bitar av gammalt ryskt porslin. Det undre fatet är en liten bonus för det tillhör nämligen en annan kopp, som oturligt nog rasade i golvet, av samma konstnärinna, som för övrigt hon med är rysk.  Pris på koppen var 1500 kr men jag hade tur och fick den för femhundringen=) flipflopsen kostar ca 2500 i butik men med lite tur så kan även sånna dyrgripar hamna i mitt hem och förgylla sommardagarna... Och ja jag vet att bilden inte är den bästa=)

Havaianas - vit med swarowskikristaller
Kopp av rysk konstnärinna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0