Mörkerdepression

Jag antar att det inte bara är jag som avskyr den här tiden på året. Det enda man tänker på är hur länge det är kvar till sommaren. Har funderat många gånger på om man skulle behöva ljusterapi den här årstiden så man inte blir som man blir men så tänkte jag skaffa mig ett sånt här hem istället och ha min egen terapi där. Krypa upp i soffan med morgonrocken en söndag med frukostbrickan fylld med c-viamin. Önska kan man väl ändå göra...




Sen går jag och tar en lång varm dusch i mitt underbara badrum...


                            

För att sen klä på mig min vackra söndagsklänning i mitt fina sovrum för att sen gå ut i den soliga vårdagen och ta en kaffe och cigg på ett av Paris caféer...

                                                









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0