Några vackra ting

Kommer alltid tycka detta är snyggt! Soffan ska jag absolut ha i mitt hem när jag "blir stor"=) minns allt detta från min kära tid på Plan ett.


Soffa - Magnum, Ire möbler                  2.45 ' 1.20

Lampa - Vintage, Designbyus                Fot i återanvänt iittalaglas, skärm i svart textil med 
                                                                   guldinsida. Alla lampor unika.

Tapet - Sweet Pea, Cole and Son

Klädskåp - Variety, Designbyus            Klädskåp med klädd isida av retrotapet. Olika tapet i alla 
                                                                   skåp, alla unika.


      
   



 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0