Rosa

Lite rosa som jag tycker är väldigt fint.
Tapeten är en orginaltapet från sent 60-tal och kostar 600 (!) kr/rullen. Lampan som finns i min ägo har en varmare rosaton, lite mer åt det orange hållet men tyvärr har jag för lågt i tak för att ha den uppe. Skålen är något jag måste införskaffa när pengarna vill va på min sida. Kanske kan önska i julklapp=)

Tapet - 1675, interior1900.com
Lampa - Midsummerlight, Tord Bontje
Skål - Maribowl, Marimekko/iittala
Vas med nejlikor i är från R.O.O.M








Den här underbara koppen, den rosa såklart, var jag ut och köpte på studenten i år, med feber och rinnande näsa i 25 graders värme bara för jag vägrade sitta inne en dag till efter fyra jättefina dagar ( de enda fyra fina dagar på hela sommaren ). Satte mig sen i badhusparken och kände nostalgi av alla studentflak. Så fick jag ju mig en egen studentpresent.

Kopp av Kerstin Tillberg







Sen en liten rosa flamingo kanske på balkongen eller i duschen=)

Flamingo för både innomhus- och utomhusbruk från Coctail deluxe











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0