Nya funderingar

Ja så ska man flytta då å börja plugga. Genast börjar tankarna snurra kring hur man ska inreda. Egentligen är det enda jag behöver ett soffbord och eftersom pengarna inte är i överflöd hittade jag ett fint på IKEA. Matbord har jag redan men för det första är det inte alls fint och för det andra är det så onödigt stort, så kanske det får bli ett nytt sånt också. Hittade även där ett supersmart å fint på IKEA. Sen är lägenheten jag ska flytta in i helt idiotisk för det finns inga garderober i den. Då fick jag direkt tanken, att maximera utrymmet i den egeninköpta garderoben för kläder införskaffar jag mig den klassiska badrumshyllan ( också från IKEA ) och fyller den med alla mina fina handdukar och lite andra fina saker tillsammans med mitt andra kitsch jag har nu i mitt badrum ( se tidigare inlägg november 2008 "badrumspiff" ). Åh vad det kommer bli fint! Gjorde ett litet inspirationscollage om hur jag vill det ska se ut hos mig.

Metervara, Elsa - IKEA
Soffbord, Expedit - IKEA
Kudde, Jorun - IKEA
Lampa - Okänd ( vet du vem som gjort den, tell me )
Matbord, Bjursta - IKEA
Hylla, Molger - IKEA







 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0