Färgglatt

Lite roliga nya grejer med massa färg. Jag älskar färg!

Ett litet bord som består av 5000 pappersark. Kul idé, kan dock bara levereras i Storbritannien än så länge.

Note table - Tom Seymour




A2 är ett nytt svenskt företag med influenser från 80-talet, och vilket årtionde var inte färgglatt om just 80-talet. Titta gärna på deras hemsida för hela deras sortiment. www.a2designers.se

Skåp, Collect - A2
Fåtålj, Pile - A2
Hylla, Angel - A2









Härlig fåtölj att ha ute på altanen. Fyll gärna upp med lite kuddar för en mysigare känsla. Finns även i en härlig grön också.

Vänö - IKEA



Kom över en bild med kuddar i dessa tyger och va bara tvungen att leta rätt på vart de kom ifrån. Tygerna kommer från Stof, ett danskt företag och de är i 100% bomull och finns i olika varianter. Dessa är mina favoriter, så härligt somriga.

Buketter - Stof

 


Dessa underbara lampor bara måste man ha till sena kvällar i trädgården i sommar. De ser ut som rislampor men är av plast. Det fiffiga med dessa är att det är solcellsbelysning. Laddas upp under dagen i direkt solljus och lyser sen i ca 11 timmar. Tänds automatiskt när det blir mörkt men det finns även en på/av funktion. Ett måste alltså till trädgården, eller varför inte balkongen.

Solig - IKEA


Den här tavlan är ju bara helt underbar. Hade den inte kostat 600 kr och varit från IKEA hade jag verkligen köpt den. Är ju lite så att man helt inte lägger ner så mycket pengar på nåt som är från IKEA i och med att det känns igen och syns mycket. Hade den varit billig eller från någon annan stans så hade den gärna fått prytt min vägg. Men fantastisk är den vilket fall.

Pjätteryd, Fumi Watanabe - IKEA



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill ha ett post-it bord=)

2009-06-04 @ 01:08:53
URL: http://www.frajdaj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0